Egy hasznos tipp
Ha technikai problémával találkozik programjaink használata során, akkor mielőtt kapcsolatba lépne Ügyfélszolgálatunkkal, kérjük tanulmányozza tudásbázisunkat az alábbi linken:
Sokrétű háttértámogatás
Elakadt az Infotékás programok használata során? Aggodalomra nincs ok: cégünk szakképzett munkatársai azonnal segítenek. Legyen szó hibakeresésről és javításról, frissítésről, mentésről, bemutatókról vagy betanításról, ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésre. A háttértámogatás mindemellett fejlesztők, továbbá területi szakértők bevonásával történik.
Választható helyszín és csatorna
Együttműködésünk többféle módon is kivitelezhető: befáradhat hozzánk, az irodánkba, kollégáink kiszállhatnak az Ön telephelyére, de akár interneten keresztül is rákapcsolódhatnak a problémás számítógépre. A megoldás módja minden esetben a felmerülő igényeket követi, és a kérdés jellegét tükrözi. Személyre szabott ajánlatot a +36 1 452 1051-es telefonszámon vagy írásban az support@infoteka.hu email címen kérhet.
Díjak
A szolgáltatás aktuális ára az elvégzett munka típusának és a munkaórák számának függvénye. Amennyiben Ön rendelkezik szoftverkövetéssel, vagy befizetett klubtagunk, 50% kedvezményt biztosítunk a mindenkori eseti árból. Paraméterezés és egyedi fejlesztés esetén a felmerülő kérdésre személyre szabott árajánlatot kínálunk, míg általános esetben a díjszabás az alábbi táblázat alapján történik.